امکان خرید مستقیم فرش از کارخانه

چهارشنبه 11 تير 1399
13:35
fxghfg

بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فرش ماشینی در شهر کاشان و در شهرک های صنعتی این شهر مشغول به کار هستند و با داشتن دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته ساخت کشورهای اروپایی به تولید فرش های 700 شانه کاشان ، فرش های 1000 شانه کاشان ، فرش های 1200 شانه کاشان و به تازگی فرشهای 1500 شانه کاشان می‌پردازند . فرش های ماشینی که با نقش های زیبا و اصیل برگرفته از سنت ، سلیقه ، فرهنگ و در تلفیق با مدرنیته با قیمتی ارزان و واقعی به همراه کیفیت بالا و زبانزد در سراسر دنیا از بهترین جنس نخ خاب یعنی نخ صد در صد اکریلیک هیت ست و نخ صد در صد پنبه به عنوان نخ پود روانه بازار می‌شوند . شهر کاشان از قدیم الایام تا امروز به عنوان بزرگ‌ترین قطب فرش ماشینی در کشور مشغول به فعالیت بوده است و همواره در فصول مختلف سال پذیرای مهمان‌هایی است که برای گردش و خرید مستقیم فرش از کارخانه به این شهر سفر می‌نمایند بوده است . خریدارانی که با بررسی مزایای خرید مستقیم از کارخانه آشنا هستند و برای بهره‌مندی از خریدی مطمئن ، قیمتی ارزان و واقعی به کارخانه ها مراجعه می نمایند .

امکان خرید مستقیم از کارخانه به دو روش مجازی و فیزیکی قابل انجام است ، علاوه بر حضور فیزیکی در کارخانه و لمس محصولات می‌توانید به وب سایت شرکت های تولیدی مراجعه کرده و از همان کیفیت مناسب ، قیمت‌های واقعی ، و خرید مطمئن دست پیدا کنند .

حال برای یافتن پاسخ این سؤال که چرا خریداران کارخانه های شهر کاشان را برای خرید مستقیم مقصد قرار می‌دهند ، باید به دنبال ویژگی های فرش کاشان بود . از مهم ویژگی فرش های تولیدی این شهر در کنار موارد فنی وجود تعداد زیادی کارخانه و ایجاد حس رقابت ، بالا بردن کیفیت محصولات برای پیشی گرفتن از رقبا و همچنین ارائه قیمت های واقعی و ارزان جهت دستیابی به سهم بیشتری از بازار می باشد . میتوان گفت خرید مستقیم از کارخانه در شهرهایی مانند کاشان که تعداد زیادی تولیدکننده دارد در حداقل قیمت خواهد بود .



خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه



تولید کنندگان و عرضه کنندگان فرش ماشینی تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت و حداقل قیمت ممکن یا به اصطلاح قیمت واقعی وارد بازار می‌کنند اما قرار گرفتن در مراحل مختلف توزیع موجب بالا رفتن قیمت و گاها برای فروش بیشتر توسط واسطه گران موجب تبلیغات دروغین می‌گردد .

امروزه با وجود افراد واسطه در زمینه فروش فرش ماشینی ، تمایل خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش را برای مشتریان زیاد کرده است و کمتر کسی از مزایای خرید بدون واسطه فرش ماشینی آگاه است .


مزایا خرید مستقیم فرش از کارخانه عبارت است از:

به دلیل موقعیت جغرافیایی و حذف هزینه های نمایشگاهی ، هزینه حمل و نقل ، چرخیدن در بازارهای فیزیکی و دیدن انواع طرح ها ، هزینه اجاره مغازه توسط فروشنده و ... ، مشتری می تواند فرش با قیمتی واقعی ، قیمت ارزان‌تر ، قیمت تولیدی و ... خریداری کند.

خرید فرش ماشینی با اطمینان کامل از جنس و کیفیت فرش ، مشتریان می‌توانند موقع خرید با خبرگان و کارشناسان کارخانه مشورت نموده و خریدی مطمئن داشته باشند .

پشتیبانی مستقیم کارخانه و فرش کاشان از جنس فروخته شده به صورت انواع ضمانت نامه های معتبر از دیگر مزایای خرید مستقیم از کارخانه است ، تولید کنندگان حتی با گذاشتن آیتم ارسال رایگان محصول را تا تکمیل فرایند خرید همراهی می‌کنند .

امکان بازدید از کارخانه فرش و بررسی انواع طرح و نقش‌ها در یک مکان امری ست که فقط در خرید آنلاین و خرید مستقیم از کارخانه امکان پذیر است .

در صورت تمایل به خرید محصولی که موجود نیست میتوانید در کارخانه ثبت سفارش نموده و محصول مورد نظر را در ابعاد و طرح ها سفارش شده در کمترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت و قیمت واقعی خریداری نمایید .

در صورت مراجعه و خرید مستقیم از کارخانه میتوانید خواستار تمام اطلاعات در مورد کیفیت ظاهری و فنی فرش مورد پسندتان باشید و شرکت تولید کننده در صحت تمام این اطلاعات را در اختیار شما قرار میدهد .

فروشگاه آنلاین فرش ماشینی خونه ، بزرگ‌ترین تولید کننده و عرضه کننده برتر انواع فرش ماشینی شامل فرش 700 شانه ، فرش 1000 شانه ماشینی و فرش 1200 شانه ، انواع گلیم فرش ها و فرشهای فانتزی در بالاترین کیفیت و قیمت ارزان می باشد . تمامی فرش های تولید شده توسط کارخانه فرش خونه در وب سایت فرش خونه ارائه شده است . مشتریان عزیز میتوانند خرید مستقیم از کارخانه فرش ماشینی فرش خونه و خرید محصولاتی که با بروزترین دستگاه های تولیدی فرش HCP و HCI و ASR بلژیک و Schonherr آلمان و همچنین بهترین الیاف بافت ( صد درصد آکریلیک هیت ست شده ) است ، علاوه بر مزایای مطرح شده ، از تحویل درب منزل ، رهایی از دغدغه خرید از فروشگاههای نامعتبر ، ریسک خریدی نامطمئن ، دریافت انواع ضمانت نامه ها که تضمینی بر کیفیت محصول است و ... برخوردار شوند .


منبع: فرش 1500 شانه


[ بازدید : 37 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به farsh kashan است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]