فروش عمده فرش ماشینی درجه یک کاشان

دوشنبه 9 تير 1399
11:15
fxghfg

فرش های ماشینی به عنوان کف پوش محبوب نزد جهانیان از بافته های صنعت نساجی ایران است که با دارا بودن انواع مختلف کیفیت ، دوام ، ظاهر و قیمت های متفاوتی دارد . رونق گرفتن اقتصاد کشورمان ، بر عهده فرش های دستبافت و ماشینی بوده است . فرش های دستبافت به عنوان راهی جهت تأمین معاش خانوار و در حال حاضر فرش های ماشینی درصد بالایی از صادرات و اشتغال کشور را پوشش می دهند . با وجود اینکه ماشین آلات و دستگاه ها در تولید فرش ماشینی نقش اصلی را ایفا می‌کنند اما بازهم شاهد به‌کارگیری تعداد زیادی از افراد در صنعت نساجی و تولید فرش ماشینی هستیم از طراحی و نقشه کشی گرفته تا فروشندگان و مغازه دارانی که به عنوان واسطه مسئولیت رساندن فرش ها از تولیدکنندگان به مشتریان و خریداران را بر عهده دارند . مغازه دارانی که فرش ها را در تعداد بالا از کارخانه‌های شهرهای کاشان ، اصفهان ، تبریز و ... خریداری کرده و در شهر مقصد در اختیار خریداران قرار می‌دهند .

خرید فرش روش‌های مختلفی دارد . رجوع به فروشگاه و خرید از فروشنده ، مراجعه به وب سایت و خرید آنلاین ، مراجعه به کارخانه و خرید مستقیم از تولید کننده و حتی خرید از محصولات دست دوم . در این میان می‌توان از خرید به صورت عمده و تکی هم نام برد . در این نوع دسته بندی با دو نوع متفاوت مواجه خواهیم بود ، خرید تکی که توسط خانوارها و محدود به چند تخته فرش می‌شود و خرید عمده یا انبوه که توسط مغازه داران ، واسطه گران و پخش کنندگان در تعداد بالا صورت می‌گیرد . طبیعتاً خریدهای انبوه و عمده قیمت ارزان‌تری هم دارد . در ادامه بحث علاوه بر توضیحاتی در مورد خرید و فروش فرش ماشینی به‌صورت تکی و عمده در مورد فرش درجه یک هم سخن خواهیم گفت تا بتوانیم در خرید و فروش عمده انواع فرش های ماشینی درجه یک مطلب منسجمی ارائه دهیم .


خرید فرش ماشینی به صوت تکی

خرید فرش به صورت تکی یا برای منزل از خریدهایی است که افراد به فروشگاه مراجعه کرده و یک الی دو تخته فرش به عنوان کف پوش برای منزل خریداری می‌کنند . این افراد جهت تهیه فرش محبوب و مورد پسند خو به تعداد زیادی فروشگاه ، نمایندگی و حتی وب سایت سر زده تا بتوانند فرش ماشینی دلخواه خود را پیدا کنند . پس از یافت محصول و بررسی همه جوانب قیمت را پرداخته کرده و فرش را مهمان خانه خود می‌کنند . اما نوع دیگر که مورد بحث ما ست ، خرید فرش ماشینی درجه یک به صورت عمده است .


خرید فرش ماشینی به صورت عمده

خرید عمده فرش ماشینی خریدی است که توسط مغازه داران ، تجار ، واسطه گران ، دلالان و پخش کنندگان فرش ماشینی انجام می‌گیرد . در گذشته مغازه دارانی که قصد خرید عمده داشتند باید حتماً به کارخانه مراجعه کرده و فرایند خرید را حضوری به پایان می‌رساندند اما روش‌های نوین بانکداری و رشد صنعت آی تی موجب شده است که خرید عمده توسط فروشگاه های آنلاین فرش ماشینی و پرداخت آنلاین حتی در تعداد بسیار بالا انجام شود .


فرش به قیمت عمده

واژه قیمت فرش عمده ممکن است برای کسانی که در این زمینه آگاهی بالایی ندارند نامفهوم باشد . قیمت عمده به معنای قیمت پایین یا هزینه تمام شده کارخانه است . می‌توان با خرید مستقیم از کارخانه چه به صورت فیزیکی و چه به صورت آنلاین از قیمت‌های عمده برخوردار شد . گاها تولیدکنندگانی هستند که در بازه‌های زمانی از سال با گذاشتن تخفیف بر محصولات و فروش ویژه فرش ها را به قیمت عمده در اختیار خریداران قرار میدهند .


فرش ماشینی درجه یک

قیمت فرش های ماشینی متناسب با کیفیت آن نوسانات زیادی دارد . شاید بتوان گفت دو عامل جنس نخ الیاف و نوع بافت از مهم‌ترین عوامل مؤثر در تعیین کیفیت فرش ماشینی است . الیاف اکرولیک ، پلی استر و پلی پروپیلین و نوع هیت ست شده آن ها نخ های بکار رفته در تولید فرش ماشینی هستند . هر نخ ویژگی متفاوتی دارد اما در نگاه جزئی و بررسی ویژگی‌ها ، نخ آکرولیک هیت ست شده نسبت به سایر الیاف از کیفیت قابل قبول تری برخوردار است و ماندگاری و دوام بیشتری دارد . فرش آکرلیک فرشی است که با نخ آکرولیک بافته می‌شود . آکرولیک نسبت به پلی استر از الیاف نرم تر و لطیف تری برخوردار است اما پرزدهی بیشتری دارد که البته در فرآیند هیت ست بسیاری از این پرزها از بین خواهند رفت . آکرولیک آن‌قدر نرم و لطیف است که دست روی ان سر می‌خورد و احساس چسبندگی و زبری ندارد ، بوی پلاستیک ، مواد نفتی و مواد مصنوعی ندارد و به علت گذر از فرایند هیت ست در برابر گرمای بالای غیر مستقیم مقاوم تر از سایر نخ ها است . آکرولیک از جمله رنگ‌هایی است که بسیار شاد و سرزنده و شاداب هستند .

به‌جز مورد الیاف و جنس نخ ، مورد بافت فرش ماشینی یا شانه و تراکم در ارتباط مستقیم با کیفیت فرش هستند . شانه و تراکم در ارائه نقشه های شلوغ موفق تر عمل می کنند ، ریزبافت تر و زیباتر هستند ، دوام بیشتری دارند و فرش با شانه و تراکم بالا سفت و سنگین تر خواهد بود .

پس از مواردی که می تواند به درجه یک بودن فرش منجر شود ، تراکم و شانه فرش (که منجر به داشتن فرش با کیفیت مطلوب‌ می‌شود) و جنس الیاف بکاررفته می باشد .


انتخاب طرح و رنگ مناسب برای فرش

ممکن است فرشی با شانه و تراکم بالا و جنس نخی عالی برای فضای خانه شما درجه یک نباشد ، برای مثال با طرح مبلمان و پرده ها هماهنگی نداشته باشد یا از نظر سایز بزرگتر از ابعاد اتاق انتخاب شود . انتخاب طرح و رنگ فرش به سلیقه خریدار بستگی دارد اما نباید خارج از عرف و المان‌های زیبایی انتخاب شود چراکه از زیبایی فرش می کاهد . اگر نمی‌توانید رنگ و طرح مناسبی برای فرش انتخاب کنید بهره گرفتن از رنگ های خنثی و طرح های ساده کمک شایانی خواهد بود .

فرش تاپ ، فرش شهیاد از محصولات بر خواسته از شهرک‌های صنعتی شهر کاشان است ، شهری که در تولیدات محصولات نساجی حرف اول را میزند . شرکت تولیدی فرش تاپ محصولات درجه یک و عالی خود را در دو نوع فروش عمده و تکی در اختیار فروشندگان قرار می‌دهند ، محصولاتی با طرح‌های بسیار زیبا و چشم‌نواز که با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا به تولید می‌رسند .


منبع: فرش کاشان


[ بازدید : 42 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به farsh kashan است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]